Fredagssnack

Vilken bra fredag det har varit, med en lugn och skön förmiddag, och superhärlig eftermiddag i stallet. Knodd hade verkligen vårkänslor idag, han var pigg och busig och letade spöken bakom varje hörn. Kul ändå att han har energi, även om spontana bocksprång är lite oväntat när det gäller honom, haha.
 
Kvällen var oplanerad tills bästa Elin hörde av sig och bjöd över mig. Vi delade på en flaska bättre rödpang och snackade om verkligen allt. Vi har så mycket att prata om, jag är så tacksam att jag har en sån person i mitt liv. Det behöver bara vara hon och jag och en flaska vin, några koppar kaffe eller bara ett glas vatten. Vi har alltid något att prata om ändå.
 
Livet är så jävla oberäkneligt. Trots att jag känner mig så sjukt sviken och bedragen av många människor jag haft omkring sig så är det viktigaste att fokusera på det man har som faktiskt är bra. Och jag har väldigt mycket bra i mitt liv just nu, trots berg och dalbana. Tackar högre makterna för det!
Allmänt | |
Upp