Den här helgen

Den här helgen har verkligen varit både det bästa och det sämsta med mitt liv.
 
I fredags var jag och min bästis på kalas. Vi fick i oss tre flaskor prosecco (tillsammans, inte var!!) så allmäntillståndet när jag kom hem runt 01 var väl sådär, haha, men jag hade en otroligt rolig kväll. Har inte dansat så mycket på länge, så kul att vara på arrangerade fester där man får vara med och styra musiken! Fick Flashbacks från nyss-fyllda-18-år-tiden när det spelades r'n'b på de lokala klubbarna.. nu är det bara house vilket inte är så kul.
 
Jag var i alla fall helt sänkt i lördags och en nybliven singel som är bakis och skör.. inte den bästa dagen i mitt liv. Somnade tidigt och vaknade imorse på bättre humör. Var iväg på brunch hos min morbror och träffade släkten, det var härligt. Därefter promenerade jag och en vän ner på stan och gick på marknad i solen och avslutade med en kanelbulle och Coca cola (i solen!).
 
Utöver detta så har jag också hunnit träna och ätit söndagsmiddag hos min familj. Duschat, städat och söndagsfixat.
 
Helt klart en bra söndag.
 
Imorgon är det måndag och jag ska jobba! Så härligt.
Allmänt | |
Upp