Vin och cigaretter

Hade en SÅ bra kväll igår. Först hade jag och Elin rödvins- och pizzadejt. Jag gjorde en svingod pizza med aubergine och förstekt rödlök + ost och tomatsås såklart. Hur gott som helst tillsammans med ett sydafrikanskt rödvin. Gillar nog vin från Sydafrika bäst tror jag, i alla fall av de jag testat hittills.
 
När pizzan var uppäten så kom det två kompisar till och vi drack lite mer vin, lite prosecco, rökte för många cigaretter och sen gick alla hem ganska tidigt och jag kollade på The Hobbit som gick på tv. Där och då, kände jag mig så otroligt nöjd.
 
I och med tidsomställningen så känns det som att man sovit bort halva dagen typ, haha. Jag har i alla fall hunnit diska och städa undan lite och ätit frukost. Blir nog soffan + Pretty Little Liars idag. Typiskt bra söndag. Speciellt när det regnar lite!
Allmänt | |
Upp