Sen sist

Det här regnet vill ju aldrig sluta. Nog för att jag gillar regn men det borde ju finnas någon slags gräns kan man tycka. Tur i oturen att man gav sig på att jobba prick hela sommaren.
 
Tur är ju också att jag har mina kvällar lediga. Ikväll har jag mest tråkigt men igår for jag hem till mina föräldrar och blev bjuden på middag och ett halvt glas Amarone och sen satt vi ute i regnet (men med tak över huvudet såklart!) och lyssnade på svenska klassiker och rökte cigaretter halva natten. Sverige har så mycket musikskatter och Spotify är en guldgruva. Älskar Spotify. Sen var jag tvungen att åka hem för jag skulle upp tidigt i morse och jobba ju.
 
:( :(
 
Har haft någon slags förmiddag-ångest den här veckan. Riktigt tunga och snåriga har förmiddagarna varit sen efter lunch lättar det plötsligt. Jag är som ett åskmoln med gråten i halsen fram till klockan 12 ungefär. Mycket irriterande. Jag skulle nog behöva lite semester men inte än. Inte än.
 
Allmänt | |
Upp