Hur gör man?

Har funderat lite kring det här med män och relationer i några dagar.. (har mycket tid över att tänka på jobbet, livsfarligt) och jag har kommit fram till att jag är usel när det gäller att "fånga" någon som jag tycker om. Jag blir helt paralyserad och skiter hellre i allt än att satsa.
 
Istället så håvar jag in de killar som visar intresse för mig, försöker få en relation att funka men det finns inga känslor där. Inte tillräckligt i alla fall för jag var ju inte ens särskilt intresserad från början?
 
Hur får man en kille på fall egentligen? Funkar det att chatta på Facebook eller? Jag kan inte tänka mig något tråkigare sätt att lära känna någon på. Bjuda ut på date? Gör man sånt eller? Hur gör man det?
 
Det bästa av det hela är att alla personer jag är intresserade av är
1. skådespelare
2. rockstjärnor
3. sjukt jävla upptagna (as in förhållande..)
 
HOPPLÖST fall. Ska skaffa katt istället. Lätt.
Allmänt | |
Upp