Lördagsförmiddag

Så var det helg igen. Jag lyckas på något vis att få fullt upp i veckorna trots att jag egentligen inte har så mycket att göra. Det är skönt.
 
Det är skönt för att då får man ha helgen till att glida runt i mjukiskläder och göra precis ingenting. Eller ja, ingenting klarar jag knappast av att göra (hej rastlös) men jag har städat och rensat lite i min lägenhet och nu har jag öppnat mina fönster och lyssnar på klassisk musik. Jag älskar att ha rent. Näst intill löjligt rent och snyggt och prydligt och ordning. Mitt kaosartade inre liv får absolut inte avspegla sig i min omgivning.
 
Nu när lägenheten är i pedantiskt skick så ska jag nog lägga mig på soffan och kolla lite tv-serier. Det är nästan härligt att det är mulet och tråkigt väder ute för då kan man ju vara inne utan den där rösten som säger åt en att "passa på att gå ut nu..".
 
 
Allmänt | |
Upp