Soffläge idag

 
Igår hade jag världens bästa måndag tills hästen bestämde sig för att jag passade bättre i gräset, haha. Landade på höften/ryggen och slog i huvudet och fick en hjärnskakning. Sjukaste sekunderna precis när jag öppnade ögonen efter fallet - tittade upp i himlen och var övertygad om att något var riktigt, riktigt fel och kunde inte komma ihåg hur man gjorde när man pratade.
 
Några minuter senare kom jag upp igen, relativt oskadd men pga hjärnskakning och jävligt ont i kroppen har jag varit soffliggandes idag. SNARK. Hatar att ligga i soffan när man inte vill.
 
Nu känns allt i alla fall mycket bättre, ska nog våga mig på att jobba igen imorgon. På måndag börjar jag förresten ett nytt jobb - eller det är inte särskilt nytt för jag har jobbat där till och från i flera år. Fick jobb hela sommaren där och det känns skitbra.
Allmänt | |
Upp