Det går en vind över vindens ängar

Idag är det midsommarafton! Jippiieeee
 
Och att jag dessutom fick vakna av mig själv utan klockan som ringde, kunde ligga kvar och dra mig i sängen för att till slut sakta gå upp och ladda kaffebryggaren, fixa massor av god frukost och äta den i lugn och ro. Sånt jag älskar här i livet.
 
Annars har jag hämtat dunjackan och vantar ur förrådet, packat ner massa extrakläder att ha med mig till midsommarfirandet, legat i sängen och lyssnat på Den svenska björnstammen och tittat på de grå molnen. Kunde skymta den blå himlen på vissa ställen och det kändes fint.
 
Nu ska jag ta en lång dusch och allt ska bara få ta sin tid. Jag älskar att inte behöva stressa alltså. Det ska bli så härligt att få spendera ännu en midsommar med fantastiska vänner. Det är ju helt galet att jag har fått en sån fantastisk uppslutning de senaste åren på just midsommar. Fina vänner överallt. Helt klart min favorithögtid.
Allmänt | |
Upp