I will try to fix you

 
Vet inte vad jag ska skriva. Vet bara att jag vill skriva.
 
Jag jobbar och jobbar och jobbar. Och försöker hitta något att känna lycka för varje jäkla dag. Jag är tacksam för så mycket, det är jag. Jag har verkligen vänt ut och in på mig själv för att försöka hitta en vardag som funkar. Och visst funkar det men det känns som att jag glömmer så mycket i förbifarten.
 
Vem fan är man...
 
Jag får inte känna efter för mycket. Alltid, alltid distansera mig från känslor som vill explodera inom mig. För det är så skrämmande MEN jag är ju alltid den som säger "att känna är att leva" till deppiga människor i min omgivning. Men det är inte alltid lätt att leva som jag lär.
Det är lättare att bara titta åt andra hållet.
 
Och så sitter man här en tisdagskväll med Chris Martin som sjunger "when you love someone but it goes to waste, could it be worse?" från en livespelning i Paris och man vet precis hur det känns. Jag sitter här ensam.
 
 
Allmänt, Lyssna | |
Upp