Jag känner fan allt

Det har varit en väldigt märklig vecka. Mitt humör har knappast varit stabilt, ungefär lika ostabilt som vädret. Ena timmen pissar det ner och andra skiner solen. Tyvärr har det varit mer regn än sol och imorgon blir det väl klassisk midsommar - sitta ute i täckjacka och frysa fingrarna av sig.
 
Jag ser fram emot det så mycket i alla fall!
Har spelat Hellström, Wreeswijk, Maggio och Taube på högsta volym hela dagen på jobbet och sjungit med för att komma i god stämning. Det funkade utmärkt för mig, men mina kollegor var nog mindre nöjda. Kunde inte bry mig mindre faktiskt för nu sitter jag i soffan efter en lång dag ändå, med en whisky och lite choklad och bra musik och känner mig nöjd. Det finns ju mycket man kan önska sig och det finns mycket man kan drömma om. Men man måste kunna se till det man har precis för sekunden också.
 
Saknar en så mycket.
Allmänt | |
Upp