Ambitioner med ridning

 

Vilken bra dag jag har haft. Lagom mycket att göra under förmiddagen. På eftermiddagen var jag i stallet och red på en icke-samarbetsvillig Knodd. Han är lite gammal, inte super-utbildad och "gjord" för att gå i skogen och njuta av livet, typ. Så jag bryr mig inte så mycket om att få honom att göra precis rätt jämt, mina ambitioner ligger inte där med honom. Jag drömmer dock lite om att satsa lite mer på ridningen. En egen häst vill jag inte ha, men att ha lite högre ambitioner med en medryttarhäst skulle vara himla roligt.
 
Den dagen jag har ekonomin till det ska jag definitivt utveckla mitt hästintresse. Tills dess får jag lunka runt på världens gulligaste lilla haflinger och det känns helt OK det med!
 
Imorgon börjar jag tidigt, tidigt, så jag ska stänga av datorn och sjunka ner i soffan nu. Det är så underbart att få jobba tycker jag.
Allmänt | |
Upp