Helg i soffan

Jag har inte lämnat lägenheten på hela helgen. Blev fett sur när det kom snö i fredags så lördagen spenderades i soffan framför serier. På kvällen fick jag middag lagad till mig, en flaska rödvin och sen somnade jag i soffan innan tolv. Alltid samma visa.
Jag tycker det är så mysigt att vara uppe sent på natten ibland på helgerna men har tyvärr blivit en tant som slocknar så fort jag sätter mig i soffan på kvällarna.
 
Idag har jag städat lite, diskat lite men ärligt talat, suttit mest i soffan också. Jag har börjat titta på en "ny" serie, Pretty Little Liars och även om det inte är världens bästa så är det tillräckligt spännande, haha. Vet inte varför men jag har absolut ingen lust att göra något annat än att sitta här. Inte ofta jag har tillräckligt ro att spendera två dagar i rad i soffan så jag försöker ta vara på det, haha. Imorgon är det måndag och jag ska jobba!
Allmänt, Titta | |
Upp