Grönt

Det är inte ofta det händer saker här på min lilla hemort men idag var det någon slags matmarknad så jag mötte upp min familj (minus lillebror som flyttat till Borås helt plötsligt!) och strosade och tittade och smakade och fikade. Mycket gott. En vän till familjen driver ett café hemma på sin gård och nu hade dom ett tält här i stan och serverade ungefär världens godaste surdegsbröd med närproducerade pålägg och kanelbullar som är så himla drömmiga. Rullade därifrån sen.
 
Sen har vi hängt lite i min lägenhet, druckit te och snackat skit och ikväll ska jag iväg till en gammal kompis och äntligen få se hennes nya lägenhet! Och dricka caipirinhas gjorda på äkta jamaicansk rom! Livets jävla liv. Är så sugen på att kedjeröka cigaretter och dricka diverse alkoholhaltiga drycker. Ja jag vet, dekadensen är svår.
 
 
Allmänt, Äta | |
Upp